Notifikationer fra LDS

Hej AllanE
Først og fremmest tak for at drive et fedt site!

Dog har jeg tit udfordringer med at tracke de aktive tråde jeg bidrager/deltager i.
Notifikationer via mail ankommer lidt sporadisk og når man åbner forsiden er det sjældent at "klokken" i toppen lyser op for at der noget opdateret, ej heller hvis man checker under ulæste indlæg under sin profil.
Er det bare mig? Bruger primært Brave på Android som browser.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg bruger Firefox, jeg får notifikationsmail hver gang der er noget nyt, under den/ de tråde jeg følger i og klokken lyser også.
jhb skrev den 17-03-2025 07:53:59

Jeg bruger Firefox, jeg får notifikationsmail hver gang der er noget nyt, under den/ de tråde jeg følger i og klokken lyser også.

Firefox på hvilken platform?

/BOFH 

Windows 11, men også på mobilen, Android, det samme begge steder.
Det blev ikke helt klart, men Chrome på mobilen. 
Jeg bruger Chrome, både på iPad og Android tlf. Får altid vist korrekt antal tråde, jeg følger, med nye indlæg.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Annonce
hmm de windows baserede udgaver har jeg generelt heller ingen udfordringer med - må være noget specifikt ift Brave på Android - den er også baseret på Chrome engine men har derudover en del integreret add -og privacy beskyttelse.

/BOFH

Det er nok Brave browseren, som blokere. Bruger også Brave når jeg ser YouTube, for at slippe for afbrydelser,  (reklamer). :-)
Ved ikke om den kan indstilles til, at modtage notifikation fra en bestemt WEB-site.
Tak for ordene!   

Mht. notifikationerne der bliver vist i toppen: Jeg har heller ikke problemer i Firefox og Chrome på PC og Safari på iPhone/iPad.
Måske kan det være blokeringerne i Brave der forhindre LDS i at vise notifikationerne. Når man ser en side, bliver notifikationerne hentet efter siden er vist. Dvs. med en lille forsinkelse. Kan du se et sted om Brave blokerer ALLE kald efter en side er loaded? Det ville jeg dog ikke tro, da mange (næsten alle) hjemmesider virker sådan.

Mht emails, så er standardindstillingen at man højst får en email fra LDS én gang pr. 6 timer. Ved svar i en tråd man selv har startet, kommer der email med det samme. Men det kan man selv ændre under indstillingerne. Man kan styre hvor ofte man vil have de opsummerende emails (fra hver time til én gang i døgnet) og man kan vælge hvad der skal sendes som "Straks email".
Indstillingerne findes under Vis alle notifikationer > Indstillinger eller ved at klikke her

Mvh. AllanE
Jeg bruger Brave på Lubuntu og har ingen problemer.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis