Hej jeg har et solvarmeanlæg fra valliant. Mit problem er, at cirkulationspumpen ikke stoppet hvor den skal.
Når solfangerne kommer under den temperaturføler der sidder nederst i beholderen så stopper den ikke. Fx så kan den vise 23 grader på tag og 33 grader i beholderen, og det går jo ikke😊
Håber på hjælp, jeg har prøvet og have føler ud og de køre fint op og ned i grader! Har dog ikke målt på dem.
Mvh
Torben
<p> </p>