Valliant aurostep 250ht, laver fejl

Hej jeg har et solvarmeanlæg fra valliant. Mit problem er, at cirkulationspumpen ikke stoppet hvor den skal.
Når solfangerne kommer under den temperaturføler der sidder nederst i beholderen så stopper den ikke. Fx så kan den vise 23 grader på tag og 33 grader i beholderen, og det går jo ikke😊
Håber på hjælp, jeg har prøvet og have føler ud og de køre fint op og ned i grader! Har dog ikke målt på dem.
Mvh
Torben

<p>&#160;</p>
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har lige forsøgt at køle den nederst føler ned under tagføleren, derved går anlægget fint i gang, men det stopper så ikke igen når føleren kommer over tagføleren igen

<p>&#160;</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis