Reperation af vildmarksspa

Hej lav-det-selv folk! 

Jeg har købt mig et vildmarksspa (billigt pga. skade), som jeg søger et råd til ift. reperation af råd-skade i enkelte planker på indersiden. 

Indtil videre har jeg renset og slebet området ned, brugt West System epoxy for at gøre det stærkt af 2 omgange, og efterfølgende fyldt ud med silikone fuge i hullerne. 

Jeg er i tvivl om, hvordan jeg bedst får lukket det sidste af, i noget materiale som ikke er "farligt", når vi efterfølgende skal tage det i brug. Nogle gode råd I kan give mig med på vejen herfra - og måske et materialevalg?

Kosmetik er ikke vigtigst. 

Dbh. Jakob
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er du jo igang med epoxy, så kunne du fylde ud med fortyknet epoxy.
Du blander epoxyen op, og fylder fortykningsmiddel i, indtil den får en konsistens som jordnøddesmør evt lidt "tykkere"
West System 406 vil være velegnet som fortykningsmiddel, de har det bla.i Bauhaus (det vejer stort ser ingen ting så 60 gram er rigeligt )LINK
Er skaden mellem to af stavene, ville jeg lave et lille mellemrum der, og tætne med fødevaregodkendt silikone, så det kan bevæge sig sammen med træstavene. Men stadig fylde det store område op med fortyknet epoxy.

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også