Hej!
Vi har fået afmonteret 3 radiatorer som er ældre modeller.
Vi bruger den vvs som har aftale med vores forening.
Han kommer 7:30 og går i gang.
Han kører 2-3 gang i mens han er der.
Udover det vælger han at afmontere 2 rør som ikke var en del af aftalen og tager alle 3 termostater med sig som heller ikke var en del af aftalen.
Han afslutter jobbet omkring 13 tiden.
Regningen lyder på næsten 7000 kr.
Er det en normal pris for at få afmonteret 3 radiatorer?