Hej allesammen
Jeg har en lader monteret til min elbil i min ene garage og alt virker fint.
Nu er sagen den, at jeg gerne vil have en lader mere i min garage nummer to.
Garagerne ligger i en anden bygning end hovedhuset, og kablet der trukket fra hovedtavlen over til ladeboksen i garagen er gravet ned.
Kan jeg på nogen måde dele kablet der går ud til ladeboks 1, således at jeg kan trække et kabel videre derfra, til ladeboks 2 i næste garage? Altså uden at trække et nyt separat kabel fra hovedtavle i hus og ud til garage. Jeg ville nemlig rigtig gerne skulle slippe for at grave hele gårdspladsen op, igen.
Det er ikke et krav, at de to ladebokse skal kunne lade på samme tid, da jeg tænker, at det vil trække for stor belastning på den afbryder der sidder i eltavlen.
Kablet er et 6mm2.
På forhånd tak for hjælp og svar.