Spartle fjedrende trægulv for gulvtæppe

Hej. Min søn har lejet min svogers hus. De skal selv sætte lidt i stand. I stuen er der et 100 år gammelt plankeguld som fjedrer flere steder. Gulvtæppet havde bølger efter formen på plankerne. Det så forfærdeligt ud. Vi skal lave en billig opretning. der er ingen åbne sprækker i gulvet som er 30m2. Ved enkelte kanter/vægge falder det 1-1,5cm over 1/2m. Jeg påtænker at rette op med en fleksibel spartel, men ved ikke hvad der er billigst. Vi har købt gulvtæppe og 6-8mm underlægsplader i noget som ligner sammenpresset papirfiber. Jeg brugte samme plader på mit køkkengulv under linoleum for 25 år siden, og virker stødabsorberende, oprettende og lidt isolerende. Meeeeen jeg har brug for økonomiske input til opretningen af gulvet. Hvis nogen kan nogle cowboy tricks med sand, cement, noget tryllepulver som der gør betonen fleksibel og så måske nogle armeringsfibre i PP, eller noget helt andet eller bedre, så er jeg meget taknemmelig for input. På forhånd tak. Mvh Jens   

In God we believe. All other must bring data.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det bedste og billigste er at leje en gulvsliber og tage toppene
ellers kan du få en spartelmasse der kan holde
uanset hvad du gør vil det altid give efter medmindre det understøttes mere

nok de eneste løsninger uden at lave nyt gulv
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også