Hej alle 🙂
Jeg har købt hus med egen brønd. Og nu skal jeg skifte køkkenarmatur. Jeg har derfor brug for at lukke for vandet, og det kan man ikke under vasken i køkkenet.
Så det ligner at jeg er nødt til at lukke for vandet på hovedventilen, som jeg tænker er nede i selve brønden.
Brønden er under et tungt granitdæksel i min indkørsel. Jeg vedhæfter billede taget oppefra ned i brønden.
Mit spørgsmål er hvordan filen jeg bærer mig ad med at få pillet ved noget nede i den brønd? Jeg er bange for at tabe ting i vandet, og bange for at falde i selv. Det virker som noget værre noget at have at gøre med.
Er der nogen der kan give nogle tips, eller har erfaring med denne slags? 🙂