Hej Alle
Vi overvejer at købe et hus som har været etableret til udlejning med mange værelser. Vi ønsker dermed at rykke badeværelset for at få plads til et stort køkken. Vi er dog i tvivl om hvordan man kan skjule eller lave en pæn løsning til faldstammen, som går fra 1. Sal, gennem stueetagen (køkkenet), og ned i kælderen for at forbinde de 3 toiletter tideligere toiletter.
Nogen der har en fornuftig og pæn løsning på at gemme en faldstamme i køkkenet? Desværre er det MIDT i køkkenet hvor et højskab ikke vil være pænt.
Jeg har lavet en oversigt af FØR/EFTER plantegning. Eventuelt nogen har en bedre/smartere ide?
Mange tak