Tråden er låst

2 paller med brugte varer gives væk

Hej lav-det-selv folk,

I vores lille firma (vi sælger solcellelamper, lyskæder, springvand mm.) har vi nu 2 paller fyldt med varer som er sendt tilbage fra kunder. I nogle tilfælde er det defekter, andre gange viser det sig at folk ikke kunne finde ud af at bruge dem (men de virker), eller at de var utilfredse med et eller andet.

Det er blandede ting med alt hvad I kan se på www.solarcamp.dk

Der kan også være lyskæder hvor panelet er i stykket på den ene, og kæden på den anden - men så kan man tage den kæde der stadig virker og sætte sammen med det panel der stadig virker. Og hvem ved hvad der kan lade sig gøre hvis man er fiks på fingrene.

Det er dog ikke noget der umiddelbart giver mening for os at bruge ressourcer på, så det hele sendes i stedet til destruktion.

Jeg vil blot høre om nogen skulle være interesserede i at få det tilsendt - så kan man tage det man kan bruge, og smide resten på genbrugen. Det vil ikke koste noget i fragt - det sørger vi for :-)

Med venlig hilsen

Martin
SolarCamp
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne jeg godt være interesseret i. 
Ved ikke om Larsen er først med sin kommentar.

Mvh
Nikolaj
NSO skrev den 10-03-2025 13:21:11

Mvh
Nikolaj

Kun en joke, du vinder.

NSO skrev den 10-03-2025 13:21:11

Mvh
Nikolaj

Hej Nikolaj,

Super! Send mig en mail på [email protected] med adresse og telefonnummer :-)

Pallerne kommer med tredjeparts fragtmand - altså lastbil - så hvis der er mulighed for at pallerne kan sættes et sted, i tilfælde af at du ikke er hjemme, så skriv også gerne det i mailen.

Mvh. Martin
I er velkommen til og sende en mail 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis