Hej,
Vi skal til at lave nyt skur i løbet af året. I den forbindelse skal jeg have fundet det helt rigtige system - eller kombination af system til opbevaring af værktøj, batterier til maskiner, skruer, søm, spændeskiver, bor, klinger, bits osv. osv.
I første omgang har jeg en større sorteringsopgave, så vil gerne starte med at have sorteret mine skruer og andre småting. Alt ligger sorteret i klodskasser i originalembalage, men vil gerne have det over i noget, som er lettere direkte tilgængeligt. Findes der et "go-to" system som er bedre end de andre i forhold til opbevaring af skruer mv.. Det skal meget gerne kunne vægmonteres og indeholde små skuffer - men ikke for små.
Det kunne være rigtig fint med et modulært system som løbende kan udvides. Jeg er ikke så interesseret i et tilfældigt sæt fra Harald Nyborg som måske ikke er tilgængeligt om et år hvis der skal udvides. Selvfølgelig er der ingen garanti uanset hvad man køber, men kunne godt tænkte mig noget "ordenligt", når nu vi skal til at lave det helt fra bunden.
Vi har ligeledes en del værktøj og havemaskinker - primært fra Dewalt og Husqvarna - alt på batteri, som på sigt også gerne skal kunne indgå i en form for god opbevaring med nem tilgængelighed. Det meste ligger i dag bare på en hylde.