Jeg har sat en afbryder op i mit drivhus. Det er ca. den her:
https://www.harald-nyborg.dk/afbryder-ip54-1-pol-staenktaetDen er med korrespondance, men det benytter jeg ikke, men man kan ikke få en afbryder uden korrespondance i Harald Nyborg.
Problemet er, at den er slået til uanset hvad stillingen afbryderen står i.
Tanken var at den skal fungere som afbryder til et stik der kører en havedamspumpe, som man så kan tænde og slukke inde fra drivhuset.
Jeg har videreført jord som det kan ses på første billeder.
Umiddelbart kan jeg ikke greje hvad jeg skulle have gjort galt, men tænker det må have noget med korrespondance-delen at gøre, som jeg åbenbart ikke forstår.
Er der nogen der kan hjælpe?
Mvh Rasmus