Hej.
Findes der ikke en "forlænger" af vandhanen, dvs. skrue noget på spidsen af vandhanen så vandstrålen kan flyttes til ca. midt i håndvasken?
Jeg vil gerne have en lille stråle midt i håndvasken, så jeg kan spare på vandet.
Ellers skal der alt for meget vandtryk på, som det er nu.
Vi har fået vandmålere monteret for 17 måneder siden og jeg har lige fået en ekstra vandregning for de 17 måneder - 2800kr.