Vandhane "forlænger"

Hej.
Findes der ikke en "forlænger" af vandhanen, dvs.  skrue noget på spidsen af vandhanen så vandstrålen kan flyttes til ca. midt i håndvasken? 

Jeg vil gerne have en lille stråle midt i håndvasken, så jeg kan spare på vandet. 
Ellers skal der alt for meget vandtryk på, som det er nu.

Vi har fået vandmålere monteret for 17 måneder siden og jeg har lige fået en ekstra vandregning for de 17 måneder - 2800kr.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der fås mange typer og ditto prisklasser, et eks kunne være fra Elgiganten
Link
Du kan også skifte luftblanderen til en med lavere flow når du har helt åbnet for vandet. Så vil du spare meget når vandet fx løber når du vasker og etc.

Vandstrålen skal nok ramme midten af vasken når du ahr skret helt op - samtidig med at der spares på vandet.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Tak for hjælpen.
Efter lange overvejelser ( 1 år i alt), er det blevet til et nyt blandingsbatteri.  Det andet kommer til at ligner en nødløsning. 
Der en lille stråle i midten af håndvasken nu. 
DLG skrev den 12-03-2025 16:33:59

Tak for hjælpen.
Efter lange overvejelser ( 1 år i alt), er det blevet til et nyt blandingsbatteri.  Det andet kommer til at ligner en nødløsning. 
Der en lille stråle i midten af håndvasken nu. 

Det ser da fint ud. hvad er det for et blandingsbatteri? Og er det med den luftblader der følger med et elle har i sat en anden en i?

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Mange tak.
Mit forrige blandingsbatteri er en Grohe, jeg har også fundet en Grohe nu, så tilslutninger og hullet i bordpladen er ens. 
De skriver "Udløb med mousseur" -  det lyder som vand med bobler    

Jeg vil gerne have håndtag til vand justering på venstre side og det gør, at det peger mod væggen, som på billedet. 
Grohe siger, at stangen er firkantet og man kan skrue armen af og dreje 90 grader, så det skal jeg prøve. 

https://www.grohe.dk/da_dk/k-kkenarmatur-30529001.html 

Jeg har fundet et nedsat Her 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis