Hej!
Jeg har netop fået et nyt spisebord ind ad døren. Ved indbæring ender det med at få et mindre slag i kanten, hvilket jeg er ærgerlig over.
Bordpladen er 'lakeret ege finer uden glans''. Bordet er et spisebord fra FDB Møbler (C32). Er der nogen mulighed for at reparere dette eller på en eller anden måde udglatte det?
Billeder af skaden er vedhæftet
På forhånd mange tak!