Vi skal have skiftet vores laminatgulv over hele huset, da det er fra da huset blev bygget i 2004. Vores hus er med gulvvarme over det hele.
Er det virkelig nødvendigt med en fugtspærrer under selve gulvunderlaget? Jeg er klar over, at det er et krav fra producenten, men med et 20 år gammel betongulv er det vel ikke den store fugt der stiger op gennem gulvet, når der samtidigt er gulvvarme??