Hejsa.
Jeg skal have ny stikledning / jordledning fra vandmåler til huset. Ca 25 meter.
Derfor vil jeg gerne undgå gravearbejde hvis det kan lade sig gøre. Jeg hører at nogle VVS kan tilbyde at skyde et rør frem under jorden med robot bor - og derved undgå at grave en rende på 1,2 meter dyb, tage fliser op mm.
1. Hvem kan tilbyde denne løsning?
2. Er der for/imod årsager til at gøre dette fremfor at grave rende, udskifte gammelt rør?
3 Pris eksempler ift at grave rende?
Mvh
Martin