Vi fik for et par år siden nye døre og vinduer hele huset, hvor vi selv skulle lave alle indendørs fuger. Jeg lavede noget hurtigt makværk i vores bryggers, men nu er jeg igang med at renovere rummet og skal derfor gerne have gjort det "acceptabelt pænt". Hvordan ville I løse sådan en opgave? Jeg har forsøgt at spartle de brede stykker, men det buler blot ud og knækker. Måske det eneste er at sætte en liste i venstre plus i toppen, hvor det ikke er så pænt? Eller finders der noget "smart" man kan sætte ind i stedet?