Hej herinde. Jeg har en køkkenlåge som er gået løs ved nederste hængsel. Træet/MDF er porøst og omkring skruerne som det også ses på billederne. Naboskabet bagved er til indbygningskøleskab.
Har I nogle gode råd til hvad jeg bør gøre hvor for at få det fixet ordentligt? Mine egne overvejselser har gået på at få skåret et kvadratisk stykke ud med alt det porøse mdf og skære et tilsvarende stykke med noget ordentlig træ, og bagefter lime og skrue det fast og skrue hængslet fast igen. Men er sikker på at der findes bedre og nemmere løsninger?
Pft
Nazim
MVH Nazim