Karmskruer til fodpaneler ?

Er det OK at bruge karmskruer til fodpaneler?

I am (still) so full of it.....

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det er fint - du skal nok forbore.
Du kan bare bruge almindelige skruer og plugs.

fase
Nå jeg prøver en ny slags så. De sidste en kasse jeg har haft liggende i et årti eller mere.. Havde jeg ikke så stort held med. Nu har jeg købt dem til højre, så må vi se.

De er stort set identiske. Du kan bore igennem fodpanel og stoppe plugs og skrue igennem samme hul. Så hamres skrue / søm ind

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
hehe, ja de ser skuffende ens ud :)

Forsøger mig først med de 10år+ gamle og ser om det bare var mig der dengang ikke fandt melodien med de der.
Må forsøge at finde lykken i form af nogle mursten når jeg borer igennem de fine paneler...

Kunne være cool med en "murstens-søger" dims. Så man ikke hele tiden rammer ind i pudset.

Annonce
Det er nok fugen du rammer, og så skal du undgå den højde og gå 2-3 cm enten op eller ned 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Jeg er begyndt at bruge montagelim i stedet for skruer, det virker upåklageligt, og man slipper for at spartle skruehullerne.

Før brugte jeg montaflexskruer, og et passende lille murbor 2,5-3mm), det gik fint de fleste gange, ramte jeg en fuge brugte jeg en sømpluks der.

Montaflex skrue

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også