Elektra Beckum HC260 fladrem

Hejsa.

Fladremmen til min HC260 er gået til og skal have købt en ny.
Det er remmen der driver rullerne til fremføring.

Har googlet og der er åbenbart tvivl om længden.
Kan ikke måle den gamle da den er forsvundet i flytningen. 

Er der nogle der kender til alternativ da de ​originale er noget smådyre og skal hjem fra UK. 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror ikke det er den korrekte rem - da den jeg mangler er en fladrem original nummer 7232017354
De har den her, dog til en meget høj pris, men det gode er at alle målene på remmen står der. Link rem

Så burde du kunne finde et alternativ..
(ellers prøv at spørg hos      Dorch & Danola A/S -, de har maskinen i Metabo, som de hedder nu)

Vi prøver igen, i morgen --
Det første link er til en rem, der passer. Det er ikke en original rem Derfor er nummeret ikke det samme.
Med så stor en prisforskel ville jeg købe den uoriginale.
Okay. Der står bare drivrem og remmen på billedet er ikke en fladrem..så derfor er jeg lidt tøvende- men kan selvfølgelig lige sende dem en mail. 
Annonce
GodeVen skrev den 06-03-2025 18:39:45

Det første link er til en rem, der passer. Det er ikke en original rem Derfor er nummeret ikke det samme.
Med så stor en prisforskel ville jeg købe den uoriginale.

Har skrevet med dem - og det er fladremmen til de 1098,- jeg har brug for. Såeh må finde et alternativt. 

Blev så nysgerrig, at jeg ligge måtte have skærmen af min, - og ja, det er en hel glat fladrem, som trækker fremføringsruller.
Men den burde kunne findes til en mere rimelig pris, for synes godt nok 1098,- for sådan en rem er helt vildt. Finder du en, så må du gerne lægge et link herind.

Kan tilføje, at hvis den begynder på at smide remmen hele tiden, kan det skyldes at plastiktandhjulene trænger til at blive renset for gammel smørefedt og savsmuld.

Dorch & Danola kan skaffe den rigtige til 497,-

Synes godtnok at priserne er noget høje 😬
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis