Vores hus er blevet renoveret med udv. facadeisolering og netpuds for ca. 12 år siden på både facaden og soklen (har kælder)
Det er desværre ikke blevet udført særligt godt, hvilket resulterer i at pudsen flere steder skaller af.
Jeg leger med tanken om at fjerne det løse puds, reparere skader med egnet produkt og så lime fliser på.
På den måde får jeg forhåbentligt en mere holdbar løsning som kommer til at stå snorlige.
Er der nogen der har erfaringer med denne løsning?
Mvh Anders