Jeg har fået to fine husmodervinduer, 136*136 cm. Planen er at sætte dem i min gavltrekant, der er dobbelt hulmur.
Facaden er 8m bred.
Hvordan får jeg en/ to overligger sikkert ind på plads uden muren dratter ned?
Tænker to separate overliggere er sikrest, sat op en ad gangen?
Kan det klares indefra? Adgangsforhold er ikke så gode udefra, skråt eternittag.
Glæder mig til kloge input😁
Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.