Ophæbg af lampe Tvivlsom 2 04-03-2025 20:41 Har under montering af lampe i 2 lag gips, fået boret igennem dampspærren med et 10mm bor til de rawlplugs der skulle i. er det noget jeg skal bekymre mig om, og fixe eller hvad gør jegVh tvilvsom 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19655 4400 04-03-2025 21:07 Du hænger lampen op, og hvis du vil gøre noget, kan du lappe hullet fra oven, hvis du kan finde hullet. Selom det er lidt sent at spørge, så spørger jeg alligevel. Hvorfor brugte du ikke de specielle gipsdybler, der bare skal skrues op i gipsen uden at bore hul. fase
Tvivlsom Trådstarter 2 04-03-2025 21:10 S. Fabrin skrev den 04-03-2025 21:07:22Du hænger lampen op, og hvis du vil gøre noget, kan du lappe hullet fra oven, hvis du kan finde hullet. Selom det er lidt sent at spørge, så spørger jeg alligevel. Hvorfor brugte du ikke de specielle gipsdybler, der bare skal skrues op i gipsen uden at bore hul. Havde en kasse med en 15 stks liggende, har besluttet mig at lappe det fra oven, det er fra 2022, så der er 400mm granulat og 100mm batt jeg skal igennem
ev elmand 30531 7480 05-03-2025 00:16 Jeg ville nok ikke gøre noget. Det er meget minimal skade, når der er plugs og skrue i. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her