Ophæbg af lampe

Har under montering af lampe i 2 lag gips, fået boret igennem dampspærren med et 10mm bor til de  rawlplugs der skulle i. er det noget jeg skal bekymre mig om, og fixe eller hvad gør jeg

Vh tvilvsom
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du hænger lampen op, og hvis du vil gøre noget, kan du lappe hullet fra oven, hvis du kan finde hullet. Selom det er lidt sent at spørge, så spørger jeg alligevel. Hvorfor brugte du ikke de specielle gipsdybler, der bare skal skrues op i gipsen uden at bore hul.

fase
S. Fabrin skrev den 04-03-2025 21:07:22

Du hænger lampen op, og hvis du vil gøre noget, kan du lappe hullet fra oven, hvis du kan finde hullet. Selom det er lidt sent at spørge, så spørger jeg alligevel. Hvorfor brugte du ikke de specielle gipsdybler, der bare skal skrues op i gipsen uden at bore hul.

 Havde en kasse med en 15 stks liggende, har besluttet mig at lappe det fra oven, det er fra 2022, så der er 400mm granulat og 100mm batt jeg skal igennem

Jamen god fornøjelse med søgningen efter hullet.  

fase
Jeg ville nok ikke gøre noget. Det er meget minimal skade, når der er plugs og skrue i. ​

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også