Elrapport - atypisk skrue

Hej
Er der nogle elektrikere på linjen?
Jeg kigger på at købe et hus der er bygget i 2011. I el-rapporten står der under næsten alle 25 punkter blot:
Det bør undersøges nærmere, om belysningsarmaturer er anvendt og placeret korrekt, da: “UN Adgang forhindret grundet atypisk/unormal lille skruetype”.

Jeg forstår ikke, man kan lave en elrapport der intet siger rigtig? Kan sælger godt tegne ejerskifteforsikring med sådan en elrapport?
Bør jeg være bekymret og gøre noget ekstra for at finde ud af mere?

På forhånd mange tak for at gøre mig klogere. 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er umuligt at svare på af den simple grund, at du ikke har oplyst noget om hvilke armaturer og skruer, det drejer sig om. Har du en mulighed for at tage lidt billeder og sætte ind her. 
At nogle ting bør undersøges nærmere er et udtryk for, at tingene ikke har været mulige at undersøge. Det er ikke nødvendigvis udtryk for fejl.

fase
Han skriver egentlig bare, at han ikke havde den rigtige skruetrækker med, så han ikke har haft mulighed for at åbne et armatur og kontrollere monteringen.

At man så kan undskylde sig med det, tja det kan man jo have en holdning til. Skruerne kunne selvfølgelig være meget specielle.

Lidt ligesom "Ingen bemærkninger i el-rapport udover døren var låst og jeg kunne ikke komme ind i huset" :-)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis