på en kirsebær bordplade er der ved gen-oliering kommet lille mørkebrun rund plet ca. Ø 3cm. Har prøvet med Oxalsyre uden virkning, den ligger dybere end den kan slibes væk, er der andre kemikalier man kan prøve med ?
Det ser ud til at olien har gået dybere og misfarvet træet