Hej folkens.
Jeg har de her panelplader op langs trappeopgangen i huset. De ligner de der cigarkasse/bodegaplader, med forskellige breder stave med spor imellem.
Jeg er bare lidt opmærksom på at det er hvidt i sporet - ikke noget jeg på den måde vil mene kan være maling, da de ellers kun har været malet røde og ellers tapetseret som på billederne.
Men kan det være asbestplader beklædt med træ finer? Jeg læser mig til at Asbestolux kan være “gråhvid evt beklædt med træfiner eller plast laminat” inde på Asbesthuset.