“Kører til grossisten”

Hej
I forbindelse med renovering af hus hvor der har været håndværkere på, har jeg oplevet at de alle skal til grossisten
Fair nok at jeg havde glemt at indkøbe slange til toilet, så det manglede da han skulle montere

- men hvad kører de dog så overhovedet rundt med i de servicebiler?…

Har også haft en elektriker der lige pludselig manglende noget, og pludselig har man jo betalt dem noget der smager af 1 time til at “køre til grossisten”

Er det mig der ser spøgelser eller er det bare sådan det er. Eller ved alle med lidt forstand på at hyre håndværkere at det er noget de gør hvis ikke man selv forbereder alt helt perfekt… hvis chancen byder sig, så virker det til at mange håndværkere “skal til grossisten”. Selv på meget små simole dele , som jeg næsten føler bør være standard i en servicevogn…? Han er jo ikke komme på cykel..

Fortæl mig gerne at jeg ser syner
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan jo ikke have slanger med i ale mulige længder. Det er ekstremt hvor mange forskellige dele, der findes i dag.  
Hvis du ikke er tilfreds med at dække håndværkerens udgifter, kan jeg anbefale lav-det-selv.
Jeg tror du ser syner. Det er blevet almindeligt at køre til grossisten, fordi deer efterhånden er så mange varenumre, at man ikke kan have det hele i bilen. Det er mange år siden, man kunne have det hele på lager. 

fase
Hvis man bor i nærheden af de større byer, har mange grossister time levering. Så det burde ikke være nødvendigt at kører til grossisten. 
Hvis opgave ikke er set på forhånd eller beskrevet meget detaljeret, er det næsten umuligt at have det hele med fra start. 

Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Hm ja, jeg har konkluderet at jeg nok ser syner. Kombineret med at ham der kom måske ikke var super forberedt. Kørte afsted ad to omgange... Afventer lige faktura inden jeg gør mig flere tanker - kan være han tog pause den ene gang... Studsede bare over det, da elektrikeren forleden gjorde det samme (og han skulle montere 2 stikkontakter....)

jeg ved det er et gør-det-selv forum, og jeg har før brugt det til ting jeg gerne ville give et skud. jeg er dog endnu ikke der hvor jeg kaster mig ud i el arbejde eller hvad jeg føler der skal en aut.vvs'er til fx. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis