Hej
I forbindelse med renovering af hus hvor der har været håndværkere på, har jeg oplevet at de alle skal til grossisten
Fair nok at jeg havde glemt at indkøbe slange til toilet, så det manglede da han skulle montere
- men hvad kører de dog så overhovedet rundt med i de servicebiler?…
Har også haft en elektriker der lige pludselig manglende noget, og pludselig har man jo betalt dem noget der smager af 1 time til at “køre til grossisten”
Er det mig der ser spøgelser eller er det bare sådan det er. Eller ved alle med lidt forstand på at hyre håndværkere at det er noget de gør hvis ikke man selv forbereder alt helt perfekt… hvis chancen byder sig, så virker det til at mange håndværkere “skal til grossisten”. Selv på meget små simole dele , som jeg næsten føler bør være standard i en servicevogn…? Han er jo ikke komme på cykel..
Fortæl mig gerne at jeg ser syner