Jeg har ladet en palle med forskallingsbrædder stå på græsplænen lidt for længe, så de har fået alge/ svamp på sig.
Jeg har vasket dem i Rodalon og eddike vand. Men jeg er stadig lidt i tvivl om det er smart at bruge dem til at sætte troldtekt på i garagen. Er det bedre at smide dem ud eller kan de godt bruges?