Hej derude!
Trænger disse fuger til en udskiftning? Det kan være super svært at se pga. de er malede, men jeg vil høre om nogen er bedre eksperter end mig.
Umiddelbart er der ingen revner eller huller, men er fugen lidt lav, eller er det almindeligt for denne type fuge?
Det er alle mørtelfuger (også imellem gulv/væg). Badeværelse er lavet i 2004.
Ifølge forbedringsliste er der også lavet “vådrumsbehandling” under renoveringen i 2004.