Flytte vindue eller sålbænk?

Hej

Jeg har sat nye vinduer i huset. Indfatninger er lavet indvendigt, men da jeg så skal til at fuge udvendigt opdager jeg der lidt knebet med at fuge under vinduet på træet for ikke at komme til fuge på alu profilen.

Nogen der har nogle ideer? Eller skal jeg gøre det sure og flytte vinduerne de 0,5cm ud
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det kun er 0,5 cm. du vil flytte vinduet, så kan du vel rette det i fugen. Fugen kommer så til at ligge lidt bagover.

Søren O
Umiddelbart ser det ud til at der mangler noget mere end 5 mm før sålbænken er langt nok inde under vinduet. Jeg ville helt sikkert ikke som Søren bare fuge det da en utæthed så vil lede vand ind i hulmuren.

Selvbygger med stort S. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis