Hej
Jeg har sat nye vinduer i huset. Indfatninger er lavet indvendigt, men da jeg så skal til at fuge udvendigt opdager jeg der lidt knebet med at fuge under vinduet på træet for ikke at komme til fuge på alu profilen.
Nogen der har nogle ideer? Eller skal jeg gøre det sure og flytte vinduerne de 0,5cm ud