Hvilken bordsav skal jeg vælge, milwaukee el. dewalt

Står og skal købe en bordsav men er lidt i tvivl om hvilken en man skal købe. Valget står mellem Milwaukee bordsaven og Dewalt DWE7485. 
Er en trofast følger af Milwaukee økosystem, og ejer i forvejen en Milwaukee kapsav. Er dog i tvivl og der er nok power i en bordsav med batteri, så om man af denne årsag skal ​vælge en med ledning.

Milwaukee bordsaven er 600kr billigere

Har i nogle erfaringer med den fra Milwaukee eller nogle gode råd til køb af bordsav?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Milwaukee bordsaven er 600kr billigere. Er du sikker på det? Der står skrevet, at det er uden batteri og lader. Hvis batteriet fra kapsaven passer, så vælger du da ​Milwaukee.

fase
Batteri er smart hvis du har et behov der kræver det. Ellers ville til enhver tid vælge en rundsav med ledning

Med venlig hilsen

Anders

Hvorfor vælge en batterimodel? Skal saven med ud i kolonihavehuset, så ok. Skal den blot bruges derhjemme”, så vil jeg foretrække en sav med ledning. Har også kraftigere motor.

Søren O
Nok ikke nemt at vælge, det er jo enten mellem 230 volt, eller en akkusav.

Dog skulle der være godt med power i Milwaukee saven, især hvis man bruger et Forge 12 amp batteri. (men de er jo ikke billige)

Der skulle den kunne save  190 m. i 19 mm OSB-plader på én 12,0 Ah batteri.

Jeg ville vælge en til 230 volt, da en bordrundsav jo ikke flyttes så meget rundt..

Vi prøver igen, i morgen --
Har du overvejet en SKIL ?
https://www.youtube.com/watch?v=nrtXNPCFcDo&t=33s
Har ingen interesser i firmaet... Bare til orientering

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
shortcut skrev den 02-03-2025 17:10:45

Har du overvejet en SKIL ?
https://www.youtube.com/watch?v=nrtXNPCFcDo&t=33s
Har ingen interesser i firmaet... Bare til orientering

Nok ikke samme lækre kvalitet som de to trådstarteren spørger om.

Skal det være billiger, kunne en black Decker også været et bud, har kikket på den hos Bauhaus den ser faktisk rigtig fin ud. (køber man hos Bauhaus er der 5 års garanti, på elværktøj)  LInK

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis