Står og skal købe en bordsav men er lidt i tvivl om hvilken en man skal købe. Valget står mellem Milwaukee bordsaven og Dewalt DWE7485.
Er en trofast følger af Milwaukee økosystem, og ejer i forvejen en Milwaukee kapsav. Er dog i tvivl og der er nok power i en bordsav med batteri, så om man af denne årsag skal vælge en med ledning.
Milwaukee bordsaven er 600kr billigere
Har i nogle erfaringer med den fra Milwaukee eller nogle gode råd til køb af bordsav?