Vi har købt det her ældre hus hvor der inde i huset er en stolpe der ikke er i for god stand. Vi kan se der lige nu bare ligger en mursten over bjælken der står under bjælken der går gennem det meste af huset. Så vi vil gerne skifte den. Så vi satte nogle soldater op til at understøtte og fjernede stolpen. Det viser sig så at den også stod på en mursten med en lile granitsten under (10x10cm) og ellers direkte ovenpå sandet. Ved siden af er der støbt gulv på begge sider men i denne rende hvor bjælken har stået i en væg er der bare sand under.
Skal vi støbe noget? Skal vi finde en stolpefod?