Rette taghætte

Hej LDS

Jeg har længe bøvlet med støj fra mit ventilationsanlæg i et par værelser, og i dag pillede jeg afkastrøret af taghætten, for at se om den var stoppet til. 

Det var den ikke, men jeg rensede den for støv og pillede en 160-145 mm reduktion af, som sad under den (jeg har 160mm rør fra anlægget). Se billede.

Kan det passe, at alene dette gør, at anlægget larmer mindre? Eller er det ønsketænkning?

Jeg fik i forbindelse med rensning skubbet lidt til taghætten, så den nu sidder lidt skævt på tagstenene. Kan jeg rette det indefra, eller er det bedre at få fat i en lang stige? Se billede. 


0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis