Hjemmelavet drejebænk Løvenhardt 1 2300 28-02-2025 10:57 Jeg vil spørge om hvor jeg kan købe komponenter, så jeg kan bygge min egen drejebænk, der skal bruges tip rep af billardkøerEksempel på drejebænk De bedste hilsnerFlemming Løvenhardt 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
jhb 805 6780 28-02-2025 11:58 Hej Flemming, hvis du skal ud og købe alle dele, tror jeg det er billigere, at købe den færdig.Ellers brug Google.
GodeVen 4323 5220 28-02-2025 14:33 Den viste drejebænk er ret speciel. Forskellen mellem dyre og billige drejebænke er stabilitet. Til billiardkøer er nok ikke ret store krav i forhold til en metal drejebænk. Du kan fine nogle billige dele på Aliexpress, men ikke nok til at lave en hel drejebænk. En mini metaldrejebænk koster fra 5000 kr. Det kan man ikke bygge billigere selv, medmindre man laver mange dele selv.Jeg tror ikke at det er realistisk at købe delene til den viste special drejebænk. Det vi være noget man køber færdig, eller bygger selv på grundlag af nogle nøgle-komplementerer, og dele man selv laver.