Mon nogen her i forummet har erfaring med en betonsliber (kopskive på en vinkelsliber)?
Jeg har et gammelt, halvskævt, delvist malet betongulv (se foto) som jeg gerne vil have lidt pænere. Det behøver ikke være helt lige, men bare knapt så knoldet som det er nu. Der skal fjernes 1-5 mm i mindre områder af gulvet.
Kan det mon klares med en betonsliber? Eller kræver det større udstyr? Kan man slibe nogenlunde lige med sådan en? Kan den også slibe gennem maling, eller "mætter" det blot skiven så den intet sliber?
Hilsen Allan