Vægge i værksted

Hejsa. 
Har en muret garage hvor der ved siden af er 15m2 seperat værksted med egen dør. 
Væggene er mursten ( med hulrum... og vist nok isoleret ) Der er pudset oven på murstenene..

Kan jeg godt bare smide en gang spartel oven på, slibe det og så sætte væv på? 

Den ene væg er meget skæv, kan jeg smide en gang gipsplader over den og så spartle? 

Jeg regner med at sætte en lille radiator derud for at holde en konstant temperatur.

Er der noget jeg skal være opmærksom på? 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, du kan spartle en væg og derved få den glat og pæn, det kræver lige at du renser den godt og grundigt først.
Og du kan sætte gipsplader på væg og derved rette den op, gå i byggemarkedet og spørg efter en egnet lim dertil.
Men hvis du "bare smider spartlen på og bare smider gipsplader op" så bliver det nok ikke bedre end før, -det kræver meget omhyggelighed og helhjertet indsats, hvis resultatet skal blive godt.

Venlig hilsen
Knud
overvej træplader så det er nemmere og skrue ting på væggen hvis det skal være værksted
Jeg er godt klar over det ikke er bare i den forstand. 
Jeg var bare usikker på om der var noget jeg skulle være opmærksom på når det ikke er et rum indendørs. 
Jeg var bange for om der kunne være noget andet der gjorde sig gældende. Om der kunne opstå noget fugt imellem gips / træplader og så mursten og den slags 
Fibergipsplade vil nok være et godt valg

Venlig hilsen
Knud
Puds væggen op hvor den er skæv, i stedet for alle de lag af forskellige materialer.

Elektronikteknikeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også