Hejsa.
Har en muret garage hvor der ved siden af er 15m2 seperat værksted med egen dør.
Væggene er mursten ( med hulrum... og vist nok isoleret ) Der er pudset oven på murstenene..
Kan jeg godt bare smide en gang spartel oven på, slibe det og så sætte væv på?
Den ene væg er meget skæv, kan jeg smide en gang gipsplader over den og så spartle?
Jeg regner med at sætte en lille radiator derud for at holde en konstant temperatur.
Er der noget jeg skal være opmærksom på?