Opfriskning af trip trap badeværelse mæbel

Hej 

Jeg har købt et hus fra 2006 hvor der i badeværelset er et trip trap møbel af teak træ. Det trænger til en genopfriskning. Men er meget usikker på hvad jeg skal bruge til opgaven. Lågerne er af massiv teaktræ imens højskabet kun er med teak træs på den ene side og en hvid glat beklædning på indvendig side. Det er netop højskabet der har mistet farven nede i bunden ved håndvasken.

Nogen der har erfaring med at give det olie.

På forhånd tak 
Hej  Jeg har købt et hus fra 2006 hvor der i... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er massivt, men det er ligegyldigt i denne sammenhæng da fineren også kan olieres.

Selvbygger med stort S. 
Jeg tror, at det usædvanlige er sket. Ved finer plejer man at kunne se et mønster, idet man altid laver samlinger hvor man spejlvender fineren.
Det er der ikke på de låger, og det ser ud til, at det er lavet af staver på 4-5 cm. bredde.
Så nu er mit bud, at det er massivt.

Kurt B. Andersen
Trip Trap producere ikke møbler længere, det er solgt fra til Skagerak. Så produktionen af bad værelse møbler er stoppet for længe siden.

Trip Trap har kun møbel olie til udendørs teaktræ da det indeholder funkicider.  Så deres anbefaling er deres bordplade olie i farven natur. Den var jeg i bauhaus for at købe, men farven virker helt forkert. Men det var også tydeligt at rådgiveren ikke kendte til det badeværelse møbler de producerede før hen 
Hvis olien er "natur" burde den ikke tilføre farve - selvom den måske ser lidt gylden ud i dåsen.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis