Pilleovn Ecoteck HR70 min/max

Hej

Jeg er relativ ny i dette felt, så bær over med mig, hvis spørgsmålet er helt tosset.
Sagen er den, at jeg oplever min pilleovn som værende hurtigt gået ud, når den har varmet vandet op. Hvis jeg manuelt sætter "min" ydeevne, cirkulerer den vandet mere i mine radiatorer(jeg har ikke en akkumuleringstank) Men når fyret går ud af ecomode og starter igen, er den igen på "max". Kan man sætte den til standard "min"?

Mvh Marc
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
BaneJ skrev den 25-02-2025 18:28:59

Hej

Jeg er relativ ny i dette felt, så bær over med mig, hvis spørgsmålet er helt tosset.
Sagen er den, at jeg oplever min pilleovn som værende hurtigt gået ud, når den har varmet vandet op. Hvis jeg manuelt sætter "min" ydeevne, cirkulerer den vandet mere i mine radiatorer(jeg har ikke en akkumuleringstank) Men når fyret går ud af ecomode og starter igen, er den igen på "max". Kan man sætte den til standard "min"?

Mvh Marc

Jeg kunne ikke finde ud af det, men du kan indstille i værdierne for max og dermed permanent neddrosle den. 

Det sagt, så er en akku tank noget smartere, hvis du vil have effektiv brænding og varme uden at den hele tiden er tændt. jeg har hrv120 men en 160l VVB som virker som akku tank. Havde jeg pladsen, fik jeg en stor akkutank, så jeg kunne køre ovnen færre gange og mere effektivt.

Ps. Godt at have en gløder liggende. Fandt jeg ud af. Når de går, går de ​
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis