Kære LDS
Jeg vil gerne sætte et stort vindue i en ydervæg. Væggen er opbygget af fermacellplader inderst og yderst (her pudset op), på et træskelet. Jeg forestiller mig, at det må være lettere at etablere et nyt vindue her, end hvis det var ydermur af mursten.
Jeg har dog aldrig forsøgt med med sådan en opgave før, og jeg synes jeg har svært ved at finde en vejledning til hvordan jeg skal gribe det an - det er sådan set alt fra at skære ud i væggen, til hvordan træskelletet skal bygges op omkring vinduet.
Hvis nogen kan pege mig i en rigtig retning vil jeg sætte stor pris på det :)