Finish omkring dørkarm Chrisidk1 97 8600 25-02-2025 13:52 Vi har fået sat en ny dør i fra vores udestue og ned til vores reelle stue. Jeg synes ikke, at fuge er så pæn inde i stuen, så mit spørgsmål går på, om jeg må dække den med en liste, eller om man skal lade det være, så fugt mm. kan slippe ud... 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
buller27 1195 25-02-2025 15:14 Er det en mørtelfuge eller en blød fuge(PU silikone eller akryl)? Har du et billede? Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Chrisidk1 Trådstarter 97 8600 25-02-2025 15:25 Det er en akrylfuge og en fra danalim 522 tror jeg den hedder...
BOFH 3910 8600 25-02-2025 15:44 Uanset hvad er der brugt kan du sagtens sætte en dækliste udenpå. /BOFH Giv mig min kop kaffe og et serverrum!
buller27 1195 25-02-2025 16:49 Chrisidk1 skrev den 25-02-2025 15:25:43Det er en akrylfuge og en fra danalim 522 tror jeg den hedder... Ja så kan du sagtens sætte en liste på uden at skulle bekymre dig om fugt. Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.