Hej alle dygtige gør-det-selv’ere
Vi skal i gang med at renovere badeværelse.
Herunder skal væggene have en opdatering. Jeg håber at kunne skjule de noget tydelig samlinger mellem filten. Mærkelig nok er der båder både vandrette og lodrette samlinger. Derudover små fordybninger og forhøjninger flere steder.
Man vil nok godt kunne redde det ved at spartle, grunde og male. Men jeg tror man ender med at pletspartle 1/3 af væggen før man er færdig.
Så jeg tænkte egentligt jeg ville tage filten ned, fuldspartle gipsvæggen og så nyt filt op.
Men filten sidder simpelthen rigtigt godt fast.
Jeg er bange for at jeg ødelægger gipspladerne.
Så jeg vil høre om det skulle være noget til hinder for at fuldspartle væggene med vådrumspartel ovenpå den eksisterende filt? Derefter grunde, og nyt filt op?
Er der noget særligt der gør sig gældende fordi det er et badeværelse? Det er ikke i vådzonen.
Mvh
Søren