Hej
Har et par spørgsmål omkring klinker og underlag.. til en forholdvis newbie indenfor at ligge klinker.
Hvor store skal klinkerne være før man begynder at bagsmøre med fliseklæb ?
Et ny lagt flydespartle gulv (LIP220) for 2 uger siden, Skal der primes med f.eks. LIP54 før man ligger klinker med LIP fliseklæb ? Klinkerne er af Porcelæn.
Hvad vasker/tører i bagsiden af klinkerne med ? og hvor rene skal de være.. der er meget slør bagpå.
Bare vand og en skuresvamp ?
Tak for nu :)