Fastgøre bjælke lodret

Kære alle
Jeg skal igang med at fastgøre nogle bjælker til en overdækning.
Jeg har nogle punkter hvor der er støbt beton fundament a 15 x 15 firkant. Hvor gevindstang, så bjælke kan være er i midten. 
Hvad kan købes i DK til at fast gøre en bjælke der?

Jeg er usikker på om åbning i fx en stor vinkel we stor nok til min m13 gevind stang 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
13 mm gevindstang er nok for stor til bygnings beslag ( vinkler ) M13 er også en meget atypisk størrelse M8 - M10 - M12 - M14 -M 16 er de almindelige størrelser. 
Men du må så bore hullet større. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Ja learning the hard way :-). Ah det er faktisk m16
Sgu bare dumt der ikke findes vinkler med den størrelse 👍
Mon ikke du kunne bruge toppen fra en justerbar uden at jeg kender hulstørrelsen. Eks denne Stolpesko

Bare kald mig BBB 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis