Hej.
Skal til at pudse udvendig skalmur opført i lecablokke.
De er opmuret med en sand/cement blanding.
Er kommet lidt i vildrede efter at have snakket med et par murere. Nogle mener jeg skal pudse blokkene med en sand/cement blanding blot noget svagere end den blanding jeg har brugt til at mure med, andre mener jeg sagtens kan bruge en traditionel mørtel blanding?
Har i nogle gode råd til hvad giver det mest holdbare resultat?
Og vil i putte net i så man minimerer eventuelle revner?
Vh Tønnesen