Jeg har pillet vores tv ned af væggen (købt nyt), hvilket dels har resulteret i et stort hul efter en skrue/rawlplug, dels et endnu større hul, pga. fjernet Apple TV monteret med dobbeltklæbende tape (gør aldrig det!).
Væggen er umiddelbart af puds? og derudover sandspartlet med glasvæv.
Det lille hul er ca. 10x10 cm. og op imod 1,5 cm. dybt. Det store hul ca. 20 x 20 cm. og op imod 1 cm. dybt.
Nogle bud på, hvad jeg lave reparationen med? Megafiller? Er bange for, at det er for dybt til kun sandspartel.