Jeg har efterhånden indset at min nuværende plasticdør ikke kan integreres med den smarthome lås jeg gerne vil have, så jeg skal have fundet en anden dør.
Vores alarmsystem kan integreres med Yale Doorman L3S låsen, så det er den jeg går efter.
Har forsøgt at snakke med et par firmaer der laver døre, det har været en blandet landhandel der gik lige fra "Det aner vi ikke noget om" over "Vi sælger slet ikke til slutbrugere" og til sidst "Du kan købe en dør af os til 8000 kroner og så selv finde ud af at skifte en pasvilstang, for vi leverer kun med det rette hardware, hvis du også køber låsen af os....men ellers kan vi for kun 12.000 kroner oveni, sørge for at levere den med sådan en Yale" (Altså så døren stiger fra 8000 til 20000 fordi de monterer det)
Er der nogen der kender til et firma som kan levere en hoveddør som er forberedt til sådan en lås, eller et firma som IKKE skal have 12.000 for at levere døren med en lås til 3500 Kroner sådan groft sagt. (Og den stang)
Havde dem som kunne levere en dør til 8000 nu tilbudt mig at døren med det der pasvilstang og lås kostede 5000 ekstra så var jeg nok sprunget på, men 12.000 for en 3500 kroners lås og så den der stang, det er jeg godt nok for meget nordjyde til at ville betale.