Mgl. spænding på cirkulationspumpe

Hej.
Kan nogen måske hjælpe mig med at få spænding på cirkulationspumpen på denne Wirsbo-styring? Jeg har også forsøgt at forbinde udgangen som til venstre (7), men med samme resultat.
Mvh. M.
Hej. Kan nogen måske hjælpe mig med at få spænding... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Når jeg ser på sidste side i vejledningen, så ser det ud til at fasen føres gennem relæ-udgang og nul til pumpen kommer udefra. 

Ja, godt set, djaydjay! Jeg vil virkelig være glad, hvis du kan forklare mig, hvordan det gøres i praksis med udgangspunkt i mit foto i mit første indlæg?
Mvh. M.
Er ikke sikker på, at det er den helt korrekte fremgangsmåde.
Men jeg vil føre en stump ledning fra L i forsyning til styring (øverst i billede) til relæ udgang.
Og så forbinde brun fra pumpe i den anden i relæ udgang og blå fra pumpe til N i forsyning til styring (øverst), og så jord (gul/grøn) fra pumpe til jord i kablet til styringen.

Måske en elektriker lmaster, ev-elmand, Fabrin eller en anden kan sige god for det.
Jeg har forsøgt at tegne det 
Fantastisk. Det prøver jeg! Tusind tak for hjælpen til alle 😀
Mvh. M.
Annonce
Ja helt praktisk kan du skrælle yder-isolering af kablet ca. 20 cm inde. Så klipper du den brune ledning over og sætter de 2 ender i hver sin klemme ved relæet. Helt ude i enden af kabel har du så stadig brun og blå som forbindes til pumpens tilgangs klemmer. Så kan den "amputerede" kabel ligge inde under dæksel på styring 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Tjek. Det gør jeg  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis