Hi,
Vi leder efter en løsning til at efterisolere vores hus. Væggen i stueetagen er mursten og der er ingen problemer med det, men på 1. sal er der en let ydervæg med træskelet. Og her er problemet. Vil dette være en god løsning, eller skal jeg ændre noget? I rækkefølge indefra:
gipsplade - dampspærrefolie - 12 cm konstruktion + mineraluld imellem - 18 mm OSB-plade - vindspærre membran - 10 cm mineraluld - net+armeringsmørtel - puds. Fra mine beregninger er U-værdien korrekt, men jeg undrer mig over "væggens vejrtrækning"... og om der vil være et problem med fugt i huset eller ikke?
MVH Pawel