Hej LDS.
Efter jeg har malet første gang har jeg fået øje på en lille bule i mit puds som jeg gerne vil komme til livs. Kan jeg spartle og grunde bulen inden andet lag maling? Eller hvordan vil i gribe dette an for at få det bedst mulige finish?
Mvh. Kristoffer