Jeg har fået banket hul i væggen og fået monteret et armatur inden i væggen. En murstensdybde.
Hul og amatur er blevet lukket til igen og spartlet ud. Og der har været trykprøvning på vandslangerne.
Det har stået i en måned. Der er ikke varme på huset. Dvs -1 til 5 grader max.
Men jeg har haft en varmeblæser på og det lod til at tørre fint (måske kun overfladen?)
Men nu her efter en uge, så ser det fugtigt ud igen.
Hvad kan det være? Er det bare fordi det endnu ikke er gennemtørt så det er trukket ud igennem?