Halløjsa.
Jeg er i gang med at banke puds af i stuetagen. Den ene side ligger 70 cm under terræn som ses på billedet, grundet hældning på grunden. Jeg kan se at der i dette område er smurt flydende asfalt på væggen for at fugtsikre i sin tid. Det må være det samme man brugte i kældre dengang.
Den er selvfølgelig ikke meget værd efter alle de år og vil derfor gerne have den reetableret.
Hvad gør man i dag? Vådrumsmembran eller andet? Eller fugtsikre med slet ikke i dag?
Det er som sagt kun til de 70 cm under terræn.
Håber nogen ved hvad man gør i dag😉